Warcraft-History
Menü
 
Warcraft históriák
 
Játszható fajok története
 
Játszható kasztok története
 
Történetek
 
Sunwell-triológia
Sunwell-triológia : Shadows of Ice

Shadows of Ice


Az Aerie Peak felé tartó Tyrigosát kellemetlen útitárs lepi meg: egy frost wyrm. A harcban előbb Kalec ugrik egy kelletlen fejest a vastag hóba, majd Anveena is lezuhan. Előbbi határozottan kellemetlenül jár, ugyanis magához térése után egy utána kutató Scourge-csapat közvetlen közelében találja magát, akik pechjére észre is veszik a félelfet. Szerencsére Raac megzavarja a támadó zombigárdát, így Kalec megidézheti a kardját, de sem nyers erővel, sem mágiával nem húzhatja sokáig a Scourge masszív túlerejével szemben... szinte mázlinak tűnik, hogy egy hasadékba lép harc közben és ismét lezuhan.
Anveenát egy tauren találja meg, aki egy romos udvarházba viszi a lányt és amikor magához tér, étellel kínálja. A neve Trag Highmountain - és Anveena kérdésére csak ingatja a fejét... a társairól nem tud semmit, de szerinte nem lehetett sok esélyük a frost wyrm ellen. Megérkezik a ház ura is, Baron Valimar Mordis - aki élőhalott. A riadt Anveena megnyugtatására elmeséli, hogy pár éve találkozott a vándor taurennel, akivel összebarátkozott. Azonban a Scourge érkezése felkészületlenül érte háza népét, akik bátran harcoltak... és mind elestek, a bárót is beleértve. A Scourge azonban őt is visszahozta új harcosaként, és ebben az állapotában számolatlan ártatlant mészárolt le - egészen addig, amíg egy napon meg nem undorodott a gyilkosságoktól, és ennek következményeként meg nem szabadult a tudatára telepedett béklyótól. Az utána küldött élőhalottakat kicselezve végül eljutott egykori otthonának romjaiig, ahol Trag még mindig élt - és ő nem félt attól, ami egykori barátjából lett. A tauren és az élőhalott együtt irtotta a Scourge seregét, ameddig bírták, és közben a tudomásukra jutott, hogy a környéken egy Ichor nevű élőhalott irányítja a zombikat, mégpedig az Orb of Ner'zhul nevű varázsszerrel. Követték őt Alterac Mountainsbe, és szemtanúi voltak, ahogy pár nappal ezelőtt feléleszti az orbbal a frost wyrmet, de eddig nem volt ötletük arra, hogy állítsák meg Ichort... amíg Trag meg nem találta Anveenát.

Baron Valimar Mordis

Közben Kalecről kiderül, hogy a zuhanásával egy lavinát is elindított, aminek két haszna volt: egyrészt puhára esett és túlélte a zuhanást, másrészt megszabadult a nyomában levő élőhalottaktól. A hegyoldalban észrevesz egy barlangot, és odaindul abban a reményben, hogy a társai ott lehetnek - de a barlang nem természetes képződmény, és a mélyén egy csapat törpe próbál épp kiásni egy jéggé fagyott mammoth-tetemet. Kalec nem igazán érti a dolgot, de mivel egy hátulról érkező törpe megpróbálja lecsapni, nem tud ezen gondolkodni - ráadásul későn jön rá hogy ez csak figyelemelterelés volt, amíg valóban le nem ütik.
Anveena nem érti, hogy segíthetne ő a bárónak Ichor ellen, így Mordis elmagyarázza: ad neki egy kristályt, ha itt az idő. Ekkor csak két dolga lesz: oda állni, ahová a báró mondja, és a barátaira gondolni. A semmit sem értő lány ezt készséggel megígéri - de a háttérben álló tragnek ez nem igazán tetszik, és amikor Anveena távozik, kérdőre is vonja a bárót, hogy mer feláldozni egy ártatlant. Mordis szerint áldozatokra szükség van... és nem a halál a legrosszabb, ami valakivel megtörténhet.
Az is kiderül, mi történt a csapat hiányzó két tagjával: Tyrigosa és Jorad Mace egy-egy jégtömbbe fagyva állnak egy barlangban. Jorad arra tér magához, hogy valaki - akit ő Borelnek ismer fel - szólítja, és azt üzeni neki, hogy csak ő szabadíthatja ki magát a jégből, méghozzá a pörölyével. Az ex-paladin koncentrál, és sikerül széttörnie börtönét, majd megpróbálja Tyrigosát is kiszabadítani, de nem halad elég gyorsan. Azt javasolja a szavaira reagáló sárkánynak, hogy változzon át - és ez beválik, Tyri is újra szabad lesz, igaz, elég gyengének bizonyul. A páros arra is rájön, hogy a barlang a frost wyrm lakhelye, aki a menekülők nyomába ered. Ennek ellenére siekrül kijutniuk... ahol pont egy adagnyi Scourge-zombi között találják magukat. Noha harcolnak, ahogy erejüktől telik, a fáradt Tyrit könnyen legyűrik, és ezután Jorad is megadja magát - azonban nem ölik meg őket, hanem megkötözve a táborukba viszik mindkettőjüket, ahol egy harmadik fogoly is van: Loggi Grymstone.
A magához térő Kalec megkötözve találja magát, és látogatót is kap Trag személyében. Mint kiderül, a törpék a bárónak ássák ki az ősi behemótok hulláit, aki a frost wyrm ellen akarja őket felhasználni. A tauren a zsákba csomagolt Raacot és a megkötözött Kalecet is magával viszi, hogy kikérdezze... és közben feltűnés nélkül nyugalomra inti a félelfet, ha az meg akarja menteni a barátait. Az alvó Anveena eközben arra ébred, hogy valaki szólítja - mint kiderül, a báró az. Egy gömböt ad a lánynak, amit Ichor közelébe kell juttania. Ő nem teheti meg, mert élőhalottként Ichor átvenné felette a hatalmat; Trag pedig nem tudja kezelni a gömb mágiáját... ugyanis a kristály Anveena kezében felfénylik, ami Mordis szerint a mágikus adottságokat jelzi - és eközben a lány háta mögött gonosz vigyor jelenik meg az arcán. Ez nem véletlen: a gömbbel hipnotizálja Anveenát... ugyanis ez szintén egy Orb of Ner'zhul, amit ellopott Ichortól - és aminek a segítségével életre keltette a frost wyrmet. A terve, hogy a megtévesztett törpék által kiásott ősi szörnyekből élőhalott hadsereget kovácsoljon, amihez a lányban rejlő hatalmas erőt szándékozza felhasználni. Anveenából és a törpékből pedig a végén hozzá hasonlóan Forsaken lesz... a Scourge ellen küzdő élőhalott.
Az ezt kihallgató Trag távozása után nem találja Kalecet, aki kiszabadult, hála a mágiájának és megtámadja a taurent, aki azért harc közben is elmagyarázza neki, hogy segíteni szeretne. Nem szolgálja a bárót, hanem a barátja volt... de ez a Forsaken nem az a Baron Valimar Mordis, akit ő ismert régen, hanem ugyanolyan kegyetlen szörny, mint a Scourge. Kalectől a bizalmát kéri - és akkor lehet esélyük megmenteni a lányt. A Scourge-táborban ezalatt Loggi elmeséli a történetét: a fegyverekhez szükséges fém után kutató törpék találkoztak a báróval, aki azt mondta, hogy a nála levő orbbal életre keltheti a bestiák tetemeit, és visszaszoríthatja a Scourge-öt a Plaguelandsre. A törpék ki is ásták a tetemeket, de Loggi hamarosan az orb után kutató Scourge-csapat fogságába esett. Amikor látta, hogy a frost wyrm megtámadta Tyrigosát a levegőben, rájött, hogy Mordis átverte őket és nemcsak a Scourge-öt gyűlöli, hanem minden élőt ugyanúgy. És azt is megerősíti, hogy Harkynnak igaza volt: el tudja távolítani a pántokat Anveena és Kalec nyakáról. A közben megérkező Ichor felbosszantja annyira a beteg Tyrit, hogy egy varázslattal felperzselje csaknem a teljes élőhalott csapatot... igaz, ezután a szintén dühös élőhalott végezni akar Joraddal. Ebben az akadályozza meg, hogy Loggi a paladin életéért cserébe hajlandó elárulni, hol rejtőzik Mordis. A kastély romjaihoz érkezve az élőhalottak aktiválják a törpék elrejtett jelzését - így a bányászok a felszínre indulnak a látogatók fogadására.

Trag Highmountain

Trag közben megszakítja Mordis szertartását Anveenával: a jelentése szerint a Scourge Ichor vezetésével északról támad. Amikor a báró távozik, Trag felébreszti Anveenát és rábízza Raacot, majd elküldi Kalechez. A lány és a fél elf távoznak, miközben a tauren Mordis után megy, hogy végezzen vele - de a Forsaken tudott az árulásáról, és megöli Traget. Anveena távozása a terve része volt... Eközben a kastélytól délre Loggi társai megtámadják Ichort és a Scourge-csapatot, és kiszabadítják a foglyaikat. Kalecék is arra veszik az irányt, de mielőtt odaérnének, ők is belekeverednek a harcba - ráadásul Mordis az orb segítségével átveszi az uralmat Anveena felett és a belőle merített erővel a harcolók közé irányítja a frost wyrmet. A törpék ebből rájönnek, hogy a báró kontrollálja a szörnyet, míg Ichor az élőhalottakat a lány ellen küldi, hogy megszakítsák a kontrollt. A törpék védik Anveenát, míg a gyenge Tyrigosa sárkány alakban a frost wyrm figyelmét köti le - Loggi pedig Kalecet a kastélyba küldi, hogy Mordisszal foglalkozzon, amíg ők igyekeznek életben maradni.
A járatot, amin kimenekültek, kőomlás zárja le, így Kalec mászni kényszerül - de a nyomába eredő Ichor megsebzi a félelfet, aki így nem ér fel időben és Mordis életre kelti a behemótokat. Csakhogy Trag sebe nem volt halálos - és a tauren utolsó erejével elkapja a bárót, és összezúzza a varázsszert, ezzel megszüntetve a frost wyrmet mozgató mágiát is. Ennek csontjai a kastélyra hullnak, és lerombolják azt... ami a halált jelenti mind a bárónak, mind Trag Highmountainnek, mind a hegyoldalon levő Ichornak.
Kalec is a halálába zuhanna, ha Anveena egy varázslattal nem lebegtetné le lassan - csakhogy váratlan látogató lép be a játszmába: a halottnak hitt Dar'Khan Drathir. Leszúrja Loggit, és egy érintéssel elaltatja Anveenát, majd felkapja a lányt és elrepül vele sárkány hátasán "haza". Kalec szokása szerint a hóban landol elég keményen, míg Tyri ájultan hever a harc után Jorad féltő gondoskodása mellett...

 
Hirdetés
Végzetúr ingyenes játék
 
Szavazás
Nos a fajos szavazást az emberek nyerték. Az új kérdés:
Melyik a kedvenc kasztod?

Mage
Priest
Warlock
Shaman
Druid
Ruge
Hunter
Paladin
Warrior
Death Knight
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Számláló
Indulás: 2007-08-06
 
Óra
 
Hirdess itt
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
BlogPlusz
Friss bejegyzések
Friss hozzászólások
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?